Izabela Niziałek
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Kultura organizacyjna przedsiębiorstw rodzinnych jako czynnik ułatwiający wdrożenie organizacji zorientowanej wokół procesów Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 7 (3) / s. 27 - 362014CZYSTY TEKST
Nicoletta Baskiewicz, Izabela Niziałek, Kultura organizacyjna przedsiębiorstw rodzinnych jako czynnik ułatwiający wdrożenie organizacji zorientowanej wokół procesów, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 7 (3), s. 27 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Nicoletta Baskiewicz, Izabela Niziałek", title = "Kultura organizacyjna przedsiębiorstw rodzinnych jako czynnik ułatwiający wdrożenie organizacji zorientowanej wokół procesów", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 7 (3)", pages = "27 - 36" }
-
Sukcesja w firmach rodzinnych a przekazywanie władzy według japońskiej koncepcji Lean management Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 6 (1) / s. 37 - 462013CZYSTY TEKST
Nicoletta Baskiewicz, Izabela Niziałek, Sukcesja w firmach rodzinnych a przekazywanie władzy według japońskiej koncepcji Lean management, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 6 (1), s. 37 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Nicoletta Baskiewicz, Izabela Niziałek", title = "Sukcesja w firmach rodzinnych a przekazywanie władzy według japońskiej koncepcji Lean management", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 6 (1)", pages = "37 - 46" }
-
Znaczenie public relations w firmach rodzinnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2) / s. 73 - 832013CZYSTY TEKST
Nicoletta Baskiewicz, Izabela Niziałek, Znaczenie public relations w firmach rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2), s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Nicoletta Baskiewicz, Izabela Niziałek", title = "Znaczenie public relations w firmach rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 6 (2)", pages = "73 - 83" }
-
Wykorzystanie social media do komunikacji przedsiębiorstwa branży meblarskiej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 7 (2) / s. 81 - 912014CZYSTY TEKST
Nicoletta Baskiewicz, Izabela Niziałek, Wykorzystanie social media do komunikacji przedsiębiorstwa branży meblarskiej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 7 (2), s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Nicoletta Baskiewicz, Izabela Niziałek", title = "Wykorzystanie social media do komunikacji przedsiębiorstwa branży meblarskiej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 7 (2)", pages = "81 - 91" }