Jarosław Patrzyk
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Rola trendów konsumeckich we wzmacnianiu konkurencyjności firm rodzinnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2) / s. 205 - 2172013CZYSTY TEKST
Jarosław Patrzyk, Rola trendów konsumeckich we wzmacnianiu konkurencyjności firm rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2), s. 205 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Patrzyk", title = "Rola trendów konsumeckich we wzmacnianiu konkurencyjności firm rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 6 (2)", pages = "205 - 217" }
-
Rola trendów konsumeckich we wzmacnianiu konkurencyjności firm rodzinnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2) / s. 205 - 2172013CZYSTY TEKST
Jarosław Patrzyk, Rola trendów konsumeckich we wzmacnianiu konkurencyjności firm rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 6 (2), s. 205 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Patrzyk", title = "Rola trendów konsumeckich we wzmacnianiu konkurencyjności firm rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 6 (2)", pages = "205 - 217" }