TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Strategie komunikacji marki a przekazywanie charyzmatu rodziny zakonnej = The strategies of advertising brands and how they could be applied to popularize the mission of religious congregations Opublikowano w: Sympozjum 2018 / Tom 22 / Numer 1(34) / s. 57 - 712018CZYSTY TEKST
Jarosław P. Woźniak, Strategie komunikacji marki a przekazywanie charyzmatu rodziny zakonnej = The strategies of advertising brands and how they could be applied to popularize the mission of religious congregations , Sympozjum, 2018 / Tom 22 / Numer 1(34), s. 57 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław P. Woźniak", title = "Strategie komunikacji marki a przekazywanie charyzmatu rodziny zakonnej = The strategies of advertising brands and how they could be applied to popularize the mission of religious congregations ", journal = "Sympozjum", issue = "2018 / Tom 22 / Numer 1(34)", pages = "57 - 71" }