Michalina Biernacka
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Sukces czy porażka fonodydaktyki języka polskiego jako obcego? : Rozważania na temat książki Michaliny Biernackiej „Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny” Opublikowano w: Forum Lingwistyczne 2018 / Tom 5 / s. 109 - 1232018CZYSTY TEKST
Michalina Biernacka, Marcin Maciołek, Sukces czy porażka fonodydaktyki języka polskiego jako obcego? : Rozważania na temat książki Michaliny Biernackiej „Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny”, Forum Lingwistyczne, 2018 / Tom 5, s. 109 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Michalina Biernacka, Marcin Maciołek", title = "Sukces czy porażka fonodydaktyki języka polskiego jako obcego? : Rozważania na temat książki Michaliny Biernackiej „Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny”", journal = "Forum Lingwistyczne", issue = "2018 / Tom 5", pages = "109 - 123" }
-
Kreatywny trening percepcji przed artykulacją – czyli ćwiczenia fonetyczne uwzględniające prawidłową drogę akwizycji : Uwagi na marginesie książki Ewy Kołaczek, „Testuj swój polski – Fonetyka” Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2018 / Tom 25 / s. 211 - 2172018CZYSTY TEKST
Michalina Biernacka, Ewa Kołaczek, Kreatywny trening percepcji przed artykulacją – czyli ćwiczenia fonetyczne uwzględniające prawidłową drogę akwizycji : Uwagi na marginesie książki Ewy Kołaczek, „Testuj swój polski – Fonetyka” , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 211 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Michalina Biernacka, Ewa Kołaczek", title = "Kreatywny trening percepcji przed artykulacją – czyli ćwiczenia fonetyczne uwzględniające prawidłową drogę akwizycji : Uwagi na marginesie książki Ewy Kołaczek, „Testuj swój polski – Fonetyka” ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "211 - 217" }