TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"Współczesne zagrożenia marketingu politycznego i public relations", red. M. Adamik-Szysiak, W. Maguś, Lublin 2103 : [recenzja] Opublikowano w: Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2013 / Tom 13 / Numer 4 / s. 119 - 1212013CZYSTY TEKST
Marta du Vall, M. Adamik-Szysiak, W. Maguś, "Współczesne zagrożenia marketingu politycznego i public relations", red. M. Adamik-Szysiak, W. Maguś, Lublin 2103 : [recenzja], Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2013 / Tom 13 / Numer 4, s. 119 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Marta du Vall, M. Adamik-Szysiak, W. Maguś", title = ""Współczesne zagrożenia marketingu politycznego i public relations", red. M. Adamik-Szysiak, W. Maguś, Lublin 2103 : [recenzja]", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2013 / Tom 13 / Numer 4", pages = "119 - 121" }