TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wpływ marketingu elektronicznego na promocje regionu Veneto i stacji narciarskiej Civetta we włoskich Dolomitach Opublikowano w: Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku 2008 / Numer 4 / s. 13 - 162008CZYSTY TEKST
Paulina Pastuszak, Wpływ marketingu elektronicznego na promocje regionu Veneto i stacji narciarskiej Civetta we włoskich Dolomitach , Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2008 / Numer 4, s. 13 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Pastuszak", title = "Wpływ marketingu elektronicznego na promocje regionu Veneto i stacji narciarskiej Civetta we włoskich Dolomitach ", journal = "Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku", issue = "2008 / Numer 4", pages = "13 - 16" }