TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"Sustainable Marketing", Diane Martin, John Schouten, [b.m.] 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 2 / s. 247 - 2502018CZYSTY TEKST
Tomasz Trojanowski, Diane Martin, John Schouten, "Sustainable Marketing", Diane Martin, John Schouten, [b.m.] 2012 : [recenzja] , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 2, s. 247 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Trojanowski, Diane Martin, John Schouten", title = ""Sustainable Marketing", Diane Martin, John Schouten, [b.m.] 2012 : [recenzja] ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 2", pages = "247 - 250" }