-
Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta - na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego = Creating a Positive Image of a Place which is an Element of the City Marketing Strategy - The Example of Tomaszow Mazowiecki Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 3 / s. 331 - 3422018CZYSTY TEKST
Blanka Gosik, Dorota Żelazna-Jochim, Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta - na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego = Creating a Positive Image of a Place which is an Element of the City Marketing Strategy - The Example of Tomaszow Mazowiecki, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 3, s. 331 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Blanka Gosik, Dorota Żelazna-Jochim", title = "Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta - na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego = Creating a Positive Image of a Place which is an Element of the City Marketing Strategy - The Example of Tomaszow Mazowiecki", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 3", pages = "331 - 342" }