-
Otoczenie ekologiczne i społeczne jako elementy markootoczenia kształtujące funkcjonowanie przedsiębiorstw komunikacji samochodowej = Environmental and Social Environment as Macro-Environment Elements for the Functioning of Car Communication Enterprises Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 4 / s. 93 - 1042018CZYSTY TEKST
Tomasz Budzik, Otoczenie ekologiczne i społeczne jako elementy markootoczenia kształtujące funkcjonowanie przedsiębiorstw komunikacji samochodowej = Environmental and Social Environment as Macro-Environment Elements for the Functioning of Car Communication Enterprises , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 4, s. 93 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Budzik", title = "Otoczenie ekologiczne i społeczne jako elementy markootoczenia kształtujące funkcjonowanie przedsiębiorstw komunikacji samochodowej = Environmental and Social Environment as Macro-Environment Elements for the Functioning of Car Communication Enterprises ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 4", pages = "93 - 104" }