Renata Maksymiuk
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Skuteczność działań marketingowych wykorzystujących seksualizację wizerunku dziewczynek w promowaniu produktów dla dzieci Opublikowano w: Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka 2017 / Tom 16 / Numer 3 / s. 119 - 1382017CZYSTY TEKST
Aleksandra Jasielska, Renata Maksymiuk, Skuteczność działań marketingowych wykorzystujących seksualizację wizerunku dziewczynek w promowaniu produktów dla dzieci, Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2017 / Tom 16 / Numer 3, s. 119 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Jasielska, Renata Maksymiuk", title = "Skuteczność działań marketingowych wykorzystujących seksualizację wizerunku dziewczynek w promowaniu produktów dla dzieci", journal = "Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka", issue = "2017 / Tom 16 / Numer 3", pages = "119 - 138" }