Anna Bielawa
16 artykuły w 2 czasopismach
-
Przegląd najważniejszych modeli zarządzania jakością usług Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2011 / Tom 24 / s. 7 - 232011CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Przegląd najważniejszych modeli zarządzania jakością usług , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2011 / Tom 24, s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Przegląd najważniejszych modeli zarządzania jakością usług ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2011 / Tom 24", pages = "7 - 23" }
-
Przegląd kryteriów i mierników efektywnościowych przedsiębiorstw nastawionych projakościowo Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2013 / Tom 34 / Numer 1 / s. 23 - 362013CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Przegląd kryteriów i mierników efektywnościowych przedsiębiorstw nastawionych projakościowo, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2013 / Tom 34 / Numer 1, s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Przegląd kryteriów i mierników efektywnościowych przedsiębiorstw nastawionych projakościowo", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2013 / Tom 34 / Numer 1", pages = "23 - 36" }
-
Rozwój systemów zarządzania w globalnej gospodarce Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2010 / Tom 17 / s. 89 - 962010CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Józef Frąś, Rozwój systemów zarządzania w globalnej gospodarce , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2010 / Tom 17, s. 89 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa, Józef Frąś", title = "Rozwój systemów zarządzania w globalnej gospodarce ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2010 / Tom 17", pages = "89 - 96" }
-
Motywowanie pracowników w procesie zarządzania jakością usług serwisowo-naprawczych w autoryzowanych serwisach samochodowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2014 / Tom 38 / Numer 1 / s. 97 - 1112014CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Motywowanie pracowników w procesie zarządzania jakością usług serwisowo-naprawczych w autoryzowanych serwisach samochodowych , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2014 / Tom 38 / Numer 1, s. 97 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Motywowanie pracowników w procesie zarządzania jakością usług serwisowo-naprawczych w autoryzowanych serwisach samochodowych ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2014 / Tom 38 / Numer 1", pages = "97 - 111" }
-
Analiza znormalizowanych systemów zarządzania jakością w latach 2007-2014 Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 1 / s. 99 - 1102016CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Analiza znormalizowanych systemów zarządzania jakością w latach 2007-2014, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 1, s. 99 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Analiza znormalizowanych systemów zarządzania jakością w latach 2007-2014", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 1", pages = "99 - 110" }
-
Poziom oczekiwań i percepcji jakości usług serwisowo-naprawczych kobiet i mężczyzn w autoryzowanych serwisach samochodowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 1 / s. 127 - 1382015CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Poziom oczekiwań i percepcji jakości usług serwisowo-naprawczych kobiet i mężczyzn w autoryzowanych serwisach samochodowych , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 1, s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Poziom oczekiwań i percepcji jakości usług serwisowo-naprawczych kobiet i mężczyzn w autoryzowanych serwisach samochodowych ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 1", pages = "127 - 138" }
-
Postrzeganie i rozumienie jakości : przegląd definicji jakości Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2011 / Tom 21 / s. 143 - 1522011CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Postrzeganie i rozumienie jakości : przegląd definicji jakości , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2011 / Tom 21, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Postrzeganie i rozumienie jakości : przegląd definicji jakości ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2011 / Tom 21", pages = "143 - 152" }
-
Problematyka motywacji i przywództwa w aspekcie doskonalenia jakości Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2009 / Tom 12 / s. 151 - 1562009CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Problematyka motywacji i przywództwa w aspekcie doskonalenia jakości, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2009 / Tom 12, s. 151 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Problematyka motywacji i przywództwa w aspekcie doskonalenia jakości", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2009 / Tom 12", pages = "151 - 156" }
-
Normy serii ISO 9000 a Kompleksowe Zarządzanie Jakością Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 1 / s. 165 - 1702008CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Józef Frąś, Marian Gołębiowski, Normy serii ISO 9000 a Kompleksowe Zarządzanie Jakością, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 1, s. 165 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa, Józef Frąś, Marian Gołębiowski", title = "Normy serii ISO 9000 a Kompleksowe Zarządzanie Jakością", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 1", pages = "165 - 170" }
-
System zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO/IEC 27001: 2005 Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 1 / s. 171 - 1762008CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, System zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO/IEC 27001: 2005, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 1, s. 171 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "System zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO/IEC 27001: 2005", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 1", pages = "171 - 176" }
-
Miejsce jakości w usługach Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2010 / Tom 17 / s. 255 - 2632010CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Miejsce jakości w usługach , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2010 / Tom 17, s. 255 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Miejsce jakości w usługach ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2010 / Tom 17", pages = "255 - 263" }
-
Jakość usług a konkurencyjność w organizacjach Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2012 / Tom 25 / s. 255 - 2672012CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Jakość usług a konkurencyjność w organizacjach , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2012 / Tom 25, s. 255 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Jakość usług a konkurencyjność w organizacjach ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2012 / Tom 25", pages = "255 - 267" }
-
The Application of Design Thinking in Small and Medium Enterprises Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 52 / Numer 2 / s. 367 - 3782018CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, The Application of Design Thinking in Small and Medium Enterprises , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 52 / Numer 2, s. 367 - 378
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "The Application of Design Thinking in Small and Medium Enterprises ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 52 / Numer 2", pages = "367 - 378" }
-
Wiedza jako czynnik kreujący elastyczność i kreatywność przedsiębiorstwa zarządzanego przez jakość Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 7 / s. 409 - 4202008CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Wiedza jako czynnik kreujący elastyczność i kreatywność przedsiębiorstwa zarządzanego przez jakość, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 7, s. 409 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = " Wiedza jako czynnik kreujący elastyczność i kreatywność przedsiębiorstwa zarządzanego przez jakość", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 7", pages = "409 - 420" }
-
Wpływ wyłączeń grupowych sektora motoryzacyjnego na zarządzanie jakością przedsiębiorstw Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2010 / Tom 35 / s. 429 - 4402010CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Wpływ wyłączeń grupowych sektora motoryzacyjnego na zarządzanie jakością przedsiębiorstw , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2010 / Tom 35, s. 429 - 440
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Wpływ wyłączeń grupowych sektora motoryzacyjnego na zarządzanie jakością przedsiębiorstw ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2010 / Tom 35", pages = "429 - 440" }
-
Realizacja podejścia projakościowego w procesie zarządzania jakością usług Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2014 / Tom 67 / s. 543 - 5542014CZYSTY TEKST
Anna Bielawa, Realizacja podejścia projakościowego w procesie zarządzania jakością usług, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2014 / Tom 67, s. 543 - 554
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bielawa", title = "Realizacja podejścia projakościowego w procesie zarządzania jakością usług", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2014 / Tom 67", pages = "543 - 554" }