Kamila Knitter
1 artykuły w 1 czasopismach
-
Warunki dopuszczalności reklamy porównawczej na przykładzie reklamy porównawczej cechowej odnoszącej się do ceny produktów sprzedawanych w sklapach różnej wielkości lub różnego formatu : Glosa do wyroku Trybunału Sprawiedliwości z dnia 8 lutego 2017 r. w sprawie C-562/15 "Carrefour Hypermarchés SAS przeciwko ITM Alimentaire Inaternational SASU" Opublikowano w: Folia Iuridica Universitatis Wratislaviensis 2022 / Tom 11 / Numer 1 / s. 99 - 1142022CZYSTY TEKST
Kamila Knitter, Warunki dopuszczalności reklamy porównawczej na przykładzie reklamy porównawczej cechowej odnoszącej się do ceny produktów sprzedawanych w sklapach różnej wielkości lub różnego formatu : Glosa do wyroku Trybunału Sprawiedliwości z dnia 8 lutego 2017 r. w sprawie C-562/15 "Carrefour Hypermarchés SAS przeciwko ITM Alimentaire Inaternational SASU" , Folia Iuridica Universitatis Wratislaviensis, 2022 / Tom 11 / Numer 1, s. 99 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Knitter", title = "Warunki dopuszczalności reklamy porównawczej na przykładzie reklamy porównawczej cechowej odnoszącej się do ceny produktów sprzedawanych w sklapach różnej wielkości lub różnego formatu : Glosa do wyroku Trybunału Sprawiedliwości z dnia 8 lutego 2017 r. w sprawie C-562/15 "Carrefour Hypermarchés SAS przeciwko ITM Alimentaire Inaternational SASU" ", journal = "Folia Iuridica Universitatis Wratislaviensis", issue = "2022 / Tom 11 / Numer 1", pages = "99 - 114" }