-
Recenzja: The Nature of Human Creativity, edited by Robert J. Sternberg and James C. Kaufman, Cambridge University Press, Cambridge 2018 Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 7 / s. 256 - 2592018CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Recenzja: The Nature of Human Creativity, edited by Robert J. Sternberg and James C. Kaufman, Cambridge University Press, Cambridge 2018, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 256 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Recenzja: The Nature of Human Creativity, edited by Robert J. Sternberg and James C. Kaufman, Cambridge University Press, Cambridge 2018", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "256 - 259" }
-
"ABC kreatywności", Krzysztof J. Szmidt, Warszawa 2010 : [recenzja] / Jolanta Bonar. Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2011 / Tom 1 / s. 262 - 2642011CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Krzysztof J. Szmidt, "ABC kreatywności", Krzysztof J. Szmidt, Warszawa 2010 : [recenzja] / Jolanta Bonar., Kultura i Wychowanie, 2011 / Tom 1, s. 262 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Krzysztof J. Szmidt", title = ""ABC kreatywności", Krzysztof J. Szmidt, Warszawa 2010 : [recenzja] / Jolanta Bonar.", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2011 / Tom 1", pages = "262 - 264" }
-
Za dużo twórczości? : pułapki twórczości codziennej i amatorskiej w kulturze nadmiaru, kiczu i braku smaku Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 2 (70) / s. 79 - 952015CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Za dużo twórczości? : pułapki twórczości codziennej i amatorskiej w kulturze nadmiaru, kiczu i braku smaku , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 79 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Za dużo twórczości? : pułapki twórczości codziennej i amatorskiej w kulturze nadmiaru, kiczu i braku smaku ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "79 - 95" }
-
Edukacja według Torrance'a / Krzysztof J. Szmidt. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 4 (28) / s. 27 - 452004CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Edukacja według Torrance'a / Krzysztof J. Szmidt., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 4 (28), s. 27 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Edukacja według Torrance'a / Krzysztof J. Szmidt.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 4 (28)", pages = "27 - 45" }
-
Szkoła przeciw myśleniu pytajnemu uczniów : próba określenia problemu, sugestie rozwiązania / Krzysztof J. Szmidt. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 2 (22) / s. 21 - 442003CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Szkoła przeciw myśleniu pytajnemu uczniów : próba określenia problemu, sugestie rozwiązania / Krzysztof J. Szmidt., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 21 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Szkoła przeciw myśleniu pytajnemu uczniów : próba określenia problemu, sugestie rozwiązania / Krzysztof J. Szmidt.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "21 - 44" }
-
Mądrość jako cel kształcenia : stary problem w świetle nowych teorii / Krzysztof J. Szmidt. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2002 / Numer 3 (19) / s. 47 - 642002CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Mądrość jako cel kształcenia : stary problem w świetle nowych teorii / Krzysztof J. Szmidt., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 47 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Mądrość jako cel kształcenia : stary problem w świetle nowych teorii / Krzysztof J. Szmidt.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "47 - 64" }
-
Teoretyczno-badawcze nurty w polskiej kreatologii Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 7 / s. 8 - 432018CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Teoretyczno-badawcze nurty w polskiej kreatologii, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 8 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Teoretyczno-badawcze nurty w polskiej kreatologii", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "8 - 43" }
-
Nuda jako problem pedagogiczny Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2013 / Numer 3 (63) / s. 55 - 692013CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Nuda jako problem pedagogiczny , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 3 (63), s. 55 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Nuda jako problem pedagogiczny ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 3 (63)", pages = "55 - 69" }
-
Kult przystępności, schlebiania i zwyczajności - Franka Furediego diagnoza kultury i edukacji kulturalnej / Krzysztof J. Szmidt. Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2008 / Tom 4 / s. 57 - 682008CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Kult przystępności, schlebiania i zwyczajności - Franka Furediego diagnoza kultury i edukacji kulturalnej / Krzysztof J. Szmidt., Pedagogika Kultury, 2008 / Tom 4, s. 57 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Kult przystępności, schlebiania i zwyczajności - Franka Furediego diagnoza kultury i edukacji kulturalnej / Krzysztof J. Szmidt.", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2008 / Tom 4", pages = "57 - 68" }
-
Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego / Krzysztof J. Szmidt. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 4 (60) / s. 73 - 862012CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego / Krzysztof J. Szmidt., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 73 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego / Krzysztof J. Szmidt.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "73 - 86" }