Magdalena Kachniewska
9 artykuły w 3 czasopismach
-
Tourism Value Added Creation Through a User-Centric Context-Aware Digital System Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 4 (28) / s. 103 - 1182014CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Tourism Value Added Creation Through a User-Centric Context-Aware Digital System, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 4 (28), s. 103 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Tourism Value Added Creation Through a User-Centric Context-Aware Digital System", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 4 (28)", pages = "103 - 118" }
-
Kwalimetria jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2005 / Numer 5 / s. 103 - 1192005CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Kwalimetria jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2005 / Numer 5, s. 103 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Kwalimetria jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2005 / Numer 5", pages = "103 - 119" }
-
Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w Polsce w formule klastrów turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 1 (33) / s. 135 - 1502016CZYSTY TEKST
Wojciech Fedyk, Magdalena Kachniewska, Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w Polsce w formule klastrów turystycznych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 1 (33), s. 135 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Fedyk, Magdalena Kachniewska", title = "Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w Polsce w formule klastrów turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 1 (33)", pages = "135 - 150" }
-
Koszty jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego / Magdalena Kachniewska. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2008 / Tom 24 / s. 178 - 2002008CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Koszty jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego / Magdalena Kachniewska., International Journal of Management and Economics, 2008 / Tom 24, s. 178 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Koszty jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego / Magdalena Kachniewska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2008 / Tom 24", pages = "178 - 200" }
-
Wpływ nowych technologii na rynek usług pośredników turystycznych / Magdalena Kachniewska. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2011 / Tom 32 / s. 239 - 2582011CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Wpływ nowych technologii na rynek usług pośredników turystycznych / Magdalena Kachniewska., International Journal of Management and Economics, 2011 / Tom 32, s. 239 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Wpływ nowych technologii na rynek usług pośredników turystycznych / Magdalena Kachniewska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2011 / Tom 32", pages = "239 - 258" }
-
Polaryzacja podaży turystycznej jako stymulanta rozwoju sieciowych produktów turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 1 (25) / s. 27 - 422014CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Polaryzacja podaży turystycznej jako stymulanta rozwoju sieciowych produktów turystycznych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 1 (25), s. 27 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Polaryzacja podaży turystycznej jako stymulanta rozwoju sieciowych produktów turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 1 (25)", pages = "27 - 42" }
-
Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych Opublikowano w: Turystyka Kulturowa 2016 / Numer 4 / s. 56 - 692016CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Anna Para, Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych, Turystyka Kulturowa, 2016 / Numer 4, s. 56 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska, Anna Para", title = "Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych", journal = "Turystyka Kulturowa", issue = "2016 / Numer 4", pages = "56 - 69" }
-
Liberalizacja rynku turystycznego w kontekście przystąpienia Polski do OECD / Magdalena Kachniewska. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 1998 / Tom 5 / s. 60 - 831998CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Liberalizacja rynku turystycznego w kontekście przystąpienia Polski do OECD / Magdalena Kachniewska., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 60 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Liberalizacja rynku turystycznego w kontekście przystąpienia Polski do OECD / Magdalena Kachniewska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "60 - 83" }
-
Wpływ kryzysu gospodarczego na metody zarządzania obiektami hotelowymi / Magdalena Kachniewska. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2012 / Tom 35 / s. 61 - 752012CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Wpływ kryzysu gospodarczego na metody zarządzania obiektami hotelowymi / Magdalena Kachniewska., International Journal of Management and Economics, 2012 / Tom 35, s. 61 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Wpływ kryzysu gospodarczego na metody zarządzania obiektami hotelowymi / Magdalena Kachniewska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2012 / Tom 35", pages = "61 - 75" }