Łukasz Stankiewicz
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Krytyka umasowienia szkolnictwa wyższego w Polsce i Stanach Zjednoczonych - analiza dyskursu mediów masowych Opublikowano w: Forum Oświatowe 2016 / Tom 28 / Numer 1(55) / s. 109 - 1302016CZYSTY TEKST
Łukasz Stankiewicz, Krytyka umasowienia szkolnictwa wyższego w Polsce i Stanach Zjednoczonych - analiza dyskursu mediów masowych, Forum Oświatowe, 2016 / Tom 28 / Numer 1(55), s. 109 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Stankiewicz", title = "Krytyka umasowienia szkolnictwa wyższego w Polsce i Stanach Zjednoczonych - analiza dyskursu mediów masowych", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2016 / Tom 28 / Numer 1(55)", pages = "109 - 130" }
-
Spór o edukację wyższą w perspektywie teorii dóbr pozycjonalnych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 2 (66) / s. 109 - 1302014CZYSTY TEKST
Łukasz Stankiewicz, Spór o edukację wyższą w perspektywie teorii dóbr pozycjonalnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 109 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Stankiewicz", title = "Spór o edukację wyższą w perspektywie teorii dóbr pozycjonalnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "109 - 130" }
-
Amerykański bunt przeciwko merytokracji : recenzja "Twilight of the Elites : America after Meritocracy" Christophera Hayesa, "Excellent Sheep : The Miseducation of the American Elite and the Way to a Meaningful Life" Williama Deresiewicza i "Listen, Liberal : Or, What Ever Happened to the Party of the People" Thomasa Franka Opublikowano w: Ars Educandi 2016 / Tom 13 / s. 121 - 1302016CZYSTY TEKST
William Deresiewicz, Thomas Frank, Christopher Hayes, Łukasz Stankiewicz, Amerykański bunt przeciwko merytokracji : recenzja "Twilight of the Elites : America after Meritocracy" Christophera Hayesa, "Excellent Sheep : The Miseducation of the American Elite and the Way to a Meaningful Life" Williama Deresiewicza i "Listen, Liberal : Or, What Ever Happened to the Party of the People" Thomasa Franka, Ars Educandi, 2016 / Tom 13, s. 121 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " William Deresiewicz, Thomas Frank, Christopher Hayes, Łukasz Stankiewicz", title = "Amerykański bunt przeciwko merytokracji : recenzja "Twilight of the Elites : America after Meritocracy" Christophera Hayesa, "Excellent Sheep : The Miseducation of the American Elite and the Way to a Meaningful Life" Williama Deresiewicza i "Listen, Liberal : Or, What Ever Happened to the Party of the People" Thomasa Franka", journal = "Ars Educandi", issue = "2016 / Tom 13", pages = "121 - 130" }
-
"Capital in the Twenty-First Century", Thomas Piketty, Cambridge, Massachusets 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 1 (69) / s. 197 - 2022015CZYSTY TEKST
Thomas Piketty, Łukasz Stankiewicz, "Capital in the Twenty-First Century", Thomas Piketty, Cambridge, Massachusets 2014 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 197 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Thomas Piketty, Łukasz Stankiewicz", title = ""Capital in the Twenty-First Century", Thomas Piketty, Cambridge, Massachusets 2014 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "197 - 202" }
-
Pozycja studentów na uniwersytecie przyszłości : analiza wybranych dokumentów z debaty nad reformą szkolnictwa wyższego Opublikowano w: Ars Educandi 2012 / Tom 9 / s. 238 - 2562012CZYSTY TEKST
Łukasz Stankiewicz, Pozycja studentów na uniwersytecie przyszłości : analiza wybranych dokumentów z debaty nad reformą szkolnictwa wyższego, Ars Educandi, 2012 / Tom 9, s. 238 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Stankiewicz", title = "Pozycja studentów na uniwersytecie przyszłości : analiza wybranych dokumentów z debaty nad reformą szkolnictwa wyższego", journal = "Ars Educandi", issue = "2012 / Tom 9", pages = "238 - 256" }