-
Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / s. 146 - 1512019CZYSTY TEKST
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 146 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "146 - 151" }
-
Dylematy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w urzeczywistnianiu wartości moralnych = The Dilemmas of Early Childhood Educations in the Implementation of Moral Values Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 2(28) / s. 57 - 622019CZYSTY TEKST
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Dylematy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w urzeczywistnianiu wartości moralnych = The Dilemmas of Early Childhood Educations in the Implementation of Moral Values , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 2(28), s. 57 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Dylematy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w urzeczywistnianiu wartości moralnych = The Dilemmas of Early Childhood Educations in the Implementation of Moral Values ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 2(28)", pages = "57 - 62" }
-
Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / s. 146 - 1512019CZYSTY TEKST
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 146 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Rola nauczyciela w rozwijaniu podmiotowości uczniów = The Role of the Teacher in Developing Students Subjectivity ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "146 - 151" }
-
Pracujący studenci : wybrane korelaty konfliktu i wzbogacenia Opublikowano w: Forum Oświatowe 2017 / Tom 29 / Numer 1(57) / s. 149 - 1662017CZYSTY TEKST
Monika Parchomiuk, Teresa Zubrzycka-Maciąg, Pracujący studenci : wybrane korelaty konfliktu i wzbogacenia , Forum Oświatowe, 2017 / Tom 29 / Numer 1(57), s. 149 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Parchomiuk, Teresa Zubrzycka-Maciąg", title = "Pracujący studenci : wybrane korelaty konfliktu i wzbogacenia ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2017 / Tom 29 / Numer 1(57)", pages = "149 - 166" }