TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Manipulacja i perswazja w reklamie na stronach czasopism młodzieżowych = Manipulation and Persuasion in Advertising on the Pages of Youth Magazines Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 2(28) / s. 270 - 2762019CZYSTY TEKST
Marek Hallada, Manipulacja i perswazja w reklamie na stronach czasopism młodzieżowych = Manipulation and Persuasion in Advertising on the Pages of Youth Magazines , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 2(28), s. 270 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Hallada", title = "Manipulacja i perswazja w reklamie na stronach czasopism młodzieżowych = Manipulation and Persuasion in Advertising on the Pages of Youth Magazines ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 2(28)", pages = "270 - 276" }