-
Ergonomia stanowiska nauki dzieci wczesnoszkolnych w aspekcie efektywności procesu nauczania-uczenia się = Ergonomics of the Early Schoolchildren's Position in Terms of the Teaching and Learning Process Effectiveness Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / s. 133 - 1402019CZYSTY TEKST
Anna K. Mańka, Daniel J. Ledwoń, Andrzej W. Mitas, Ergonomia stanowiska nauki dzieci wczesnoszkolnych w aspekcie efektywności procesu nauczania-uczenia się = Ergonomics of the Early Schoolchildren's Position in Terms of the Teaching and Learning Process Effectiveness , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 133 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Anna K. Mańka, Daniel J. Ledwoń, Andrzej W. Mitas", title = "Ergonomia stanowiska nauki dzieci wczesnoszkolnych w aspekcie efektywności procesu nauczania-uczenia się = Ergonomics of the Early Schoolchildren's Position in Terms of the Teaching and Learning Process Effectiveness ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "133 - 140" }