Urszula Garczarek-Bąk
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marketing communication instruments used by the retail chain on the Internet Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 143 - 1542016CZYSTY TEKST
Urszula Garczarek-Bąk, Marketing communication instruments used by the retail chain on the Internet, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Garczarek-Bąk", title = "Marketing communication instruments used by the retail chain on the Internet", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "143 - 154" }