TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wpływ zdalnego nauczania podczas pandemii COVID-19 na czas poświecany na naukę przez uczniów branżowych szkół I stopnia i techników w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 Opublikowano w: Studia BAS 2022 / Numer 2 (70) / s. 165 - 1902022CZYSTY TEKST
Grzegorz Humenny, Małgorzata Kłobuszewska, Tomasz Płachecki, Wpływ zdalnego nauczania podczas pandemii COVID-19 na czas poświecany na naukę przez uczniów branżowych szkół I stopnia i techników w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 , Studia BAS, 2022 / Numer 2 (70), s. 165 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Humenny, Małgorzata Kłobuszewska, Tomasz Płachecki", title = "Wpływ zdalnego nauczania podczas pandemii COVID-19 na czas poświecany na naukę przez uczniów branżowych szkół I stopnia i techników w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 2 (70)", pages = "165 - 190" }