Tomasz Gmerek
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Selekcyjna funkcja południowoafrykańskiego systemu edukacji w czasach apartheidu (1948-1994) Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 6 / s. 89 - 1142018CZYSTY TEKST
Tomasz Gmerek, Selekcyjna funkcja południowoafrykańskiego systemu edukacji w czasach apartheidu (1948-1994), Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 6, s. 89 - 114
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Gmerek", title = "Selekcyjna funkcja południowoafrykańskiego systemu edukacji w czasach apartheidu (1948-1994)", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 6", pages = "89 - 114" }
-
Development of residential schools for Indigenous minorities in Canada – selected problems Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2023 / Tom 14 / Numer 3 (44) / s. 169 - 1862023CZYSTY TEKST
Tomasz Gmerek, Development of residential schools for Indigenous minorities in Canada – selected problems, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 3 (44), s. 169 - 186
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Gmerek", title = "Development of residential schools for Indigenous minorities in Canada – selected problems", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 3 (44)", pages = "169 - 186" }
-
Edukacja dwujęzyczna i jej zastosowanie w polityce oświatowej - wybrane konteksty teoretyczne Opublikowano w: Colloquium 2021 / Numer 4 / s. 235 - 2512021CZYSTY TEKST
Tomasz Gmerek, Edukacja dwujęzyczna i jej zastosowanie w polityce oświatowej - wybrane konteksty teoretyczne , Colloquium, 2021 / Numer 4, s. 235 - 251
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Gmerek", title = "Edukacja dwujęzyczna i jej zastosowanie w polityce oświatowej - wybrane konteksty teoretyczne ", journal = "Colloquium", issue = "2021 / Numer 4", pages = "235 - 251" }