Grzegorz Ignaczewski
2 artykuły w 2 czasopismach
-
"Specyfika marketingu politycznego w Polsce", Grzegorz Ignaczewski, Toruń 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Przegląd Politologiczny 2004 / Tom 9 / Numer 1 / s. 176 - 1802004CZYSTY TEKST
Grzegorz Ignaczewski, Szymon Ossowski, "Specyfika marketingu politycznego w Polsce", Grzegorz Ignaczewski, Toruń 2003 : [recenzja], Przegląd Politologiczny, 2004 / Tom 9 / Numer 1, s. 176 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Ignaczewski, Szymon Ossowski", title = ""Specyfika marketingu politycznego w Polsce", Grzegorz Ignaczewski, Toruń 2003 : [recenzja]", journal = "Przegląd Politologiczny", issue = "2004 / Tom 9 / Numer 1", pages = "176 - 180" }
-
„Specyfika marketingu politycznego w Polsce”, Grzegorz Ignaczewski, Toruń 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2004 / Numer 1 / s. 201 - 2062004CZYSTY TEKST
Grzegorz Ignaczewski, Szymon Ossowski, „Specyfika marketingu politycznego w Polsce”, Grzegorz Ignaczewski, Toruń 2003 : [recenzja] , Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 201 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Ignaczewski, Szymon Ossowski", title = "„Specyfika marketingu politycznego w Polsce”, Grzegorz Ignaczewski, Toruń 2003 : [recenzja] ", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "201 - 206" }