Agnieszka Chwiałkowska
7 artykuły w 2 czasopismach
-
Uczelnie w mediach społecznościowych – oczekiwania adresatów a publikowane treści Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 3(13) / s. 3 - 192014CZYSTY TEKST
Agnieszka Chwiałkowska, Uczelnie w mediach społecznościowych – oczekiwania adresatów a publikowane treści , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 3(13), s. 3 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chwiałkowska", title = "Uczelnie w mediach społecznościowych – oczekiwania adresatów a publikowane treści ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 3(13)", pages = "3 - 19" }
-
Polskie publiczne uczelnie akademickie w mediach społecznościowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 4(10) / s. 3 - 232013CZYSTY TEKST
Agnieszka Chwiałkowska, Polskie publiczne uczelnie akademickie w mediach społecznościowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 4(10), s. 3 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chwiałkowska", title = "Polskie publiczne uczelnie akademickie w mediach społecznościowych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 4(10)", pages = "3 - 23" }
-
The factors influencing the physician-patient relationship Opublikowano w: Journal of Education, Health and Sport 2013 / Tom 3 / Numer 11 / s. 37 - 502013CZYSTY TEKST
Agnieszka Chwiałkowska, The factors influencing the physician-patient relationship, Journal of Education, Health and Sport, 2013 / Tom 3 / Numer 11, s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chwiałkowska", title = "The factors influencing the physician-patient relationship", journal = "Journal of Education, Health and Sport", issue = "2013 / Tom 3 / Numer 11", pages = "37 - 50" }
-
Crisis management via social media Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 123 - 1352012CZYSTY TEKST
Agnieszka Chwiałkowska, Crisis management via social media, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chwiałkowska", title = "Crisis management via social media", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "123 - 135" }
-
Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 265 - 2792012CZYSTY TEKST
Agnieszka Chwiałkowska, Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 265 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chwiałkowska", title = "Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "265 - 279" }
-
Partycypacja pacjentów w procesie podejmowania decyzji w ochronie zdrowia w Polsce Opublikowano w: Journal of Education, Health and Sport 2014 / Tom 4 / Numer 1 / s. 289 - 2962014CZYSTY TEKST
Ewa Borek, Agnieszka Chwiałkowska, Partycypacja pacjentów w procesie podejmowania decyzji w ochronie zdrowia w Polsce, Journal of Education, Health and Sport, 2014 / Tom 4 / Numer 1, s. 289 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Borek, Agnieszka Chwiałkowska", title = "Partycypacja pacjentów w procesie podejmowania decyzji w ochronie zdrowia w Polsce", journal = "Journal of Education, Health and Sport", issue = "2014 / Tom 4 / Numer 1", pages = "289 - 296" }
-
Rola aplikacji o charakterze społecznościowym w promocji aktywności fizycznej Opublikowano w: Journal of Education, Health and Sport 2013 / Tom 3 / Numer 10 / s. 755 - 7682013CZYSTY TEKST
Agnieszka Chwiałkowska, Rola aplikacji o charakterze społecznościowym w promocji aktywności fizycznej, Journal of Education, Health and Sport, 2013 / Tom 3 / Numer 10, s. 755 - 768
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chwiałkowska", title = "Rola aplikacji o charakterze społecznościowym w promocji aktywności fizycznej", journal = "Journal of Education, Health and Sport", issue = "2013 / Tom 3 / Numer 10", pages = "755 - 768" }