-
The Potential of Location-Based Gamification Apps for Promoting Sofia as a Tourist Destination = Możliwości wykorzstania aplikacji opartych na grywalizacji i lokalizacji do promowania Sofii jako destynacji turystycznej Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2021 / Tom 31 / Numer 1 / s. 21 - 282021CZYSTY TEKST
Sonia Mileva, Mariana Assenova, Emil Petrov, Veneta Gyaurova, The Potential of Location-Based Gamification Apps for Promoting Sofia as a Tourist Destination = Możliwości wykorzstania aplikacji opartych na grywalizacji i lokalizacji do promowania Sofii jako destynacji turystycznej , Turyzm/Tourism, 2021 / Tom 31 / Numer 1, s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Sonia Mileva, Mariana Assenova, Emil Petrov, Veneta Gyaurova", title = "The Potential of Location-Based Gamification Apps for Promoting Sofia as a Tourist Destination = Możliwości wykorzstania aplikacji opartych na grywalizacji i lokalizacji do promowania Sofii jako destynacji turystycznej ", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2021 / Tom 31 / Numer 1", pages = "21 - 28" }