-
Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 2 / s. 13 - 262018CZYSTY TEKST
Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska, Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "13 - 26" }