TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy = Spontaneous Children's Activities as a Creative Process Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 2 / s. 89 - 1062018CZYSTY TEKST
Dagmara Lewandowska, Kamila Lipka, Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy = Spontaneous Children's Activities as a Creative Process, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 89 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Lewandowska, Kamila Lipka", title = "Spontaniczne aktywności dzieci jako proces twórczy = Spontaneous Children's Activities as a Creative Process", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "89 - 106" }