Jacek Kall
3 artykuły w 3 czasopismach
-
"Reklama", Jacek Kall, Warszawa 2002 : [recenzja] / Agnieszka Szymańska. Opublikowano w: Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2004 / Tom 4 / Numer 4 / s. 173 - 1752004CZYSTY TEKST
Jacek Kall, Agnieszka Szymańska, "Reklama", Jacek Kall, Warszawa 2002 : [recenzja] / Agnieszka Szymańska., Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2004 / Tom 4 / Numer 4, s. 173 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Kall, Agnieszka Szymańska", title = ""Reklama", Jacek Kall, Warszawa 2002 : [recenzja] / Agnieszka Szymańska.", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2004 / Tom 4 / Numer 4", pages = "173 - 175" }
-
Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 371 - 3802016CZYSTY TEKST
Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Sempruch-Krzemińska, Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 371 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Sempruch-Krzemińska", title = "Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "371 - 380" }
-
Czy marka handlowa może być marką? Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 69 - 752004CZYSTY TEKST
Jacek Kall, Czy marka handlowa może być marką?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 69 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Kall", title = "Czy marka handlowa może być marką?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "69 - 75" }