Alina Warzecha
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Specyfika marketingu relacji w marketingu wielopoziomowym Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2012 / Numer 10 / s. 81 - 922012CZYSTY TEKST
Alina Warzecha, Specyfika marketingu relacji w marketingu wielopoziomowym, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2012 / Numer 10, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Warzecha", title = "Specyfika marketingu relacji w marketingu wielopoziomowym", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2012 / Numer 10", pages = "81 - 92" }
-
Nowa forma przedsiębiorczości w gospodarce rynkowej - przedsiębiorstwo marketingu wielopoziomowego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2011 / Numer 8 / s. 115 - 1282011CZYSTY TEKST
Piotr Vogelgesang, Alina Warzecha, Nowa forma przedsiębiorczości w gospodarce rynkowej - przedsiębiorstwo marketingu wielopoziomowego , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2011 / Numer 8, s. 115 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Vogelgesang, Alina Warzecha", title = "Nowa forma przedsiębiorczości w gospodarce rynkowej - przedsiębiorstwo marketingu wielopoziomowego ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2011 / Numer 8", pages = "115 - 128" }