-
Technologia tworzy bogactwo XXI - procesy, problemy, prognozy Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 2(20) / s. 17 - 382016CZYSTY TEKST
William Bradley Zehner II, Gary Pletcher, Technologia tworzy bogactwo XXI - procesy, problemy, prognozy , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 17 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " William Bradley Zehner II, Gary Pletcher", title = "Technologia tworzy bogactwo XXI - procesy, problemy, prognozy ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "17 - 38" }
-
Udana komercjalizacja technologii - tak czy nie? : zwiększenie szans - proces i metodologia «quick look» Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 3(25) / s. 81 - 1022017CZYSTY TEKST
Brad Zehner, Gary Pletcher, Udana komercjalizacja technologii - tak czy nie? : zwiększenie szans - proces i metodologia «quick look», Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 81 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Brad Zehner, Gary Pletcher", title = "Udana komercjalizacja technologii - tak czy nie? : zwiększenie szans - proces i metodologia «quick look»", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "81 - 102" }