-
Wpływ internetu rzeczy («Internet of Things») na wartość dodaną Marketingu 4.0 Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 4(26) / s. 187 - 2042017CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, Wpływ internetu rzeczy («Internet of Things») na wartość dodaną Marketingu 4.0 , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 187 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "Wpływ internetu rzeczy («Internet of Things») na wartość dodaną Marketingu 4.0 ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "187 - 204" }
-
Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 3(21) / s. 105 - 1402016CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Wojciech Łukowski, Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 3(21), s. 105 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak, Wojciech Łukowski", title = "Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 3(21)", pages = "105 - 140" }