Agnieszka Izabela Baruk
8 artykuły w 1 czasopismach
-
Polska uczelnia jaka (nie)atrakcyjny potencjalny pracodawca Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 4(26) / s. 101 - 1152017CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Polska uczelnia jaka (nie)atrakcyjny potencjalny pracodawca , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 101 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Polska uczelnia jaka (nie)atrakcyjny potencjalny pracodawca ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "101 - 115" }
-
Przyczyny braku zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą i ich zmiany w latach 2016-2018 Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 3(29) / s. 63 - 822018CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Przyczyny braku zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą i ich zmiany w latach 2016-2018, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 63 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Przyczyny braku zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą i ich zmiany w latach 2016-2018", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "63 - 82" }
-
Rekomendowanie organizacji naukowej przez pracowników jako przykład ich aktywności prosumpcyjnej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 3(17) / s. 1 - 212015CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Rekomendowanie organizacji naukowej przez pracowników jako przykład ich aktywności prosumpcyjnej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 1 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Rekomendowanie organizacji naukowej przez pracowników jako przykład ich aktywności prosumpcyjnej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "1 - 21" }
-
Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracowników Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 19 - 422018CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 19 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "19 - 42" }
-
Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą w latach 2016-2019 - perspektywa młodych potencjalnych pracowników Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 2(32) / s. 131 - 1512019CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą w latach 2016-2019 - perspektywa młodych potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 131 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą w latach 2016-2019 - perspektywa młodych potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "131 - 151" }
-
Styl zarządzania a wybrane odczucia i postawy pracowników organizacji naukowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 2(16) / s. 1 - 182015CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Styl zarządzania a wybrane odczucia i postawy pracowników organizacji naukowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 2(16), s. 1 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Styl zarządzania a wybrane odczucia i postawy pracowników organizacji naukowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 2(16)", pages = "1 - 18" }
-
Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 3(25) / s. 1 - 172017CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 1 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "1 - 17" }
-
Zmiana skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracowników Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 1 - 182018CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Zmiana skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 1 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Zmiana skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "1 - 18" }