-
Wykorzystanie narzędzi strategii content marketingu w polskich instytucjach badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 4(22) / s. 103 - 1342016CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Wykorzystanie narzędzi strategii content marketingu w polskich instytucjach badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 103 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Wykorzystanie narzędzi strategii content marketingu w polskich instytucjach badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "103 - 134" }
-
Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : Marketing 4.0 Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 4(26) / s. 161 - 1862017CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : Marketing 4.0, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 161 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : Marketing 4.0", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "161 - 186" }
-
Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 3(21) / s. 105 - 1402016CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Wojciech Łukowski, Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 3(21), s. 105 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak, Wojciech Łukowski", title = "Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 3(21)", pages = "105 - 140" }