-
Komunikacja wizualna w kampaniach public relations Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 1(27) / s. 25 - 362018CZYSTY TEKST
Dalibor Jakus, Komunikacja wizualna w kampaniach public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Dalibor Jakus", title = "Komunikacja wizualna w kampaniach public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "25 - 36" }
-
Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 4(22) / s. 91 - 1022016CZYSTY TEKST
Dalibor Jakus, Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 91 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Dalibor Jakus", title = "Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "91 - 102" }
-
Pomiar i ewaluacja komunikacji PR Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 4(30) / s. 137 - 1562018CZYSTY TEKST
Dalibor Jakus, Pomiar i ewaluacja komunikacji PR , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 137 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Dalibor Jakus", title = "Pomiar i ewaluacja komunikacji PR ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "137 - 156" }