-
Zmiana skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracowników Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 1 - 182018CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Zmiana skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 1 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Zmiana skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "1 - 18" }
-
Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 3(25) / s. 1 - 172017CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 1 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "1 - 17" }
-
Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracowników Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 19 - 422018CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 19 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "19 - 42" }
-
Zewnęrztny wizerunek uczelni w roli pracodawcy jako podstawa segmentacji młodych potencjanych pracowników Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 1(23) / s. 79 - 952017CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Zewnęrztny wizerunek uczelni w roli pracodawcy jako podstawa segmentacji młodych potencjanych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 79 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Zewnęrztny wizerunek uczelni w roli pracodawcy jako podstawa segmentacji młodych potencjanych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "79 - 95" }
-
Przyczyny braku zainteresowania polsich młodych pracowników uczelniami jako pracodawcami w kontekście postrzegania osób pracujących w tych organizacjach Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 2(32) / s. 207 - 2292019CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Przyczyny braku zainteresowania polsich młodych pracowników uczelniami jako pracodawcami w kontekście postrzegania osób pracujących w tych organizacjach , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 207 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Przyczyny braku zainteresowania polsich młodych pracowników uczelniami jako pracodawcami w kontekście postrzegania osób pracujących w tych organizacjach ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "207 - 229" }