Marzena Feldy
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Oczekiwania wobec pracodawcy a zadowolenie z pracy naukowców Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 1(35) / s. 1 - 282020CZYSTY TEKST
Marta Bojko, Marzena Feldy, Oczekiwania wobec pracodawcy a zadowolenie z pracy naukowców , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 1 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bojko, Marzena Feldy", title = "Oczekiwania wobec pracodawcy a zadowolenie z pracy naukowców ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "1 - 28" }
-
Etos nauki a podejście do promocji w nauce Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 67 - 982018CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Etos nauki a podejście do promocji w nauce , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 67 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Etos nauki a podejście do promocji w nauce ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "67 - 98" }