Piotr Mikosik
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 2(32) / s. 107 - 1302019CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 107 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "107 - 130" }
-
Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymi Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 2(24) / s. 59 - 802017CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 59 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "59 - 80" }
-
Problemy współpracy nauki i biznesu Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 99 - 1202018CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Problemy współpracy nauki i biznesu , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 99 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Problemy współpracy nauki i biznesu ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "99 - 120" }