Mirosława Pluta-Olearnik
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w Uniwersytecie Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 4(34) / s. 1 - 192019CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w Uniwersytecie , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34), s. 1 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w Uniwersytecie ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "1 - 19" }
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwania Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 121 - 1382018CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwania , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 121 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwania ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "121 - 138" }
-
Kadra wykładowców jako element marketingu szkoły wyższej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 1(23) / s. 53 - 772017CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Kadra wykładowców jako element marketingu szkoły wyższej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 53 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Kadra wykładowców jako element marketingu szkoły wyższej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "53 - 77" }
-
Umiędzynarodowienie marketingu w sektorze edukacji i badań Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 4(18) / s. 77 - 952015CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Umiędzynarodowienie marketingu w sektorze edukacji i badań , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 77 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Umiędzynarodowienie marketingu w sektorze edukacji i badań ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "77 - 95" }