-
Wykorzystanie aplikacji mobilnych w procesie komunikacji marketingowej przez linie lotnicze Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 3(29) / s. 133 - 1532018CZYSTY TEKST
Anna Szymczak, Wykorzystanie aplikacji mobilnych w procesie komunikacji marketingowej przez linie lotnicze , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 133 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szymczak", title = "Wykorzystanie aplikacji mobilnych w procesie komunikacji marketingowej przez linie lotnicze ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "133 - 153" }
-
Czy wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości doprowadzi do rewolucji w komunikacji marketingowej? Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 3(33) / s. 53 - 692019CZYSTY TEKST
Anna Szymczak, Czy wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości doprowadzi do rewolucji w komunikacji marketingowej? , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 3(33), s. 53 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szymczak", title = "Czy wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości doprowadzi do rewolucji w komunikacji marketingowej? ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 3(33)", pages = "53 - 69" }