-
Zero Identity - The New Cybersecurity Paradigm Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2021 / Numer 4(42) / s. 97 - 1092021CZYSTY TEKST
Wayne Ronhaar, William Bradley Zehner II, Robert Langhorne, Zero Identity - The New Cybersecurity Paradigm , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2021 / Numer 4(42), s. 97 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Wayne Ronhaar, William Bradley Zehner II, Robert Langhorne", title = "Zero Identity - The New Cybersecurity Paradigm ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2021 / Numer 4(42)", pages = "97 - 109" }
-
Technologia tworzy bogactwo XXI - procesy, problemy, prognozy Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 2(20) / s. 17 - 382016CZYSTY TEKST
William Bradley Zehner II, Gary Pletcher, Technologia tworzy bogactwo XXI - procesy, problemy, prognozy , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 17 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " William Bradley Zehner II, Gary Pletcher", title = "Technologia tworzy bogactwo XXI - procesy, problemy, prognozy ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "17 - 38" }
-
Formuła 5I dla skuteczności wyboru pracowników organizacji naukowo-badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 4(30) / s. 19 - 342018CZYSTY TEKST
William Bradley Zehner II, Jacquelyn Anne Zehner, Formuła 5I dla skuteczności wyboru pracowników organizacji naukowo-badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 19 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " William Bradley Zehner II, Jacquelyn Anne Zehner", title = "Formuła 5I dla skuteczności wyboru pracowników organizacji naukowo-badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "19 - 34" }
-
Marketing dla organizacji naukowych - perspektywy i pytania Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 2(32) / s. 77 - 1062019CZYSTY TEKST
William Bradley Zehner II, Jacquelyn Anne Zehner, Marketing dla organizacji naukowych - perspektywy i pytania , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 77 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " William Bradley Zehner II, Jacquelyn Anne Zehner", title = "Marketing dla organizacji naukowych - perspektywy i pytania ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "77 - 106" }