-
Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 1(35) / s. 29 - 582020CZYSTY TEKST
Krzysztof Gołata, Bogdan Sojkin, Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 29 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Gołata, Bogdan Sojkin", title = "Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "29 - 58" }
-
Testing Polish Secondary-School Students' Written Social Communication Competence Based on a Timed Composition Task Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2022 / Numer 1(43) / s. 75 - 952022CZYSTY TEKST
Krzysztof Gołata, Testing Polish Secondary-School Students' Written Social Communication Competence Based on a Timed Composition Task , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2022 / Numer 1(43), s. 75 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Gołata", title = "Testing Polish Secondary-School Students' Written Social Communication Competence Based on a Timed Composition Task ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2022 / Numer 1(43)", pages = "75 - 95" }