-
Ocena marketingowej komunikacji internetowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z przedsiębiorcami w województwie łódzkim Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 1(35) / s. 75 - 942020CZYSTY TEKST
Sławomir Milczarek, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Ocena marketingowej komunikacji internetowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z przedsiębiorcami w województwie łódzkim , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 1(35), s. 75 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Milczarek, Magdalena Grębosz-Krawczyk", title = "Ocena marketingowej komunikacji internetowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z przedsiębiorcami w województwie łódzkim ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 1(35)", pages = "75 - 94" }
-
Ocena komunikacji marketingowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 2(32) / s. 153 - 1732019CZYSTY TEKST
Sławomir Milczarek, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Ocena komunikacji marketingowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s. 153 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Milczarek, Magdalena Grębosz-Krawczyk", title = "Ocena komunikacji marketingowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "153 - 173" }