-
Konsumenci wobec zrównoważonej konsumpcji żywności Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 2(36) / s. 19 - 302020CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Konsumenci wobec zrównoważonej konsumpcji żywności , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski", title = "Konsumenci wobec zrównoważonej konsumpcji żywności ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "19 - 30" }
-
Twenty-First Century Male Elegance amongst Elegantly-Dressing Polish Males and Self-Declared "Dandies" Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2021 / Numer 2(40) / s. 71 - 922021CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Dawid Lesznik, Twenty-First Century Male Elegance amongst Elegantly-Dressing Polish Males and Self-Declared "Dandies" , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2021 / Numer 2(40), s. 71 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski, Dawid Lesznik", title = "Twenty-First Century Male Elegance amongst Elegantly-Dressing Polish Males and Self-Declared "Dandies" ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2021 / Numer 2(40)", pages = "71 - 92" }