-
Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 2(36) / s. 31 - 442020CZYSTY TEKST
Magdalena Ankiel, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 31 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ankiel, Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "31 - 44" }
-
Consumer Opinions on the Causes of Food Waste - Demographic and Economic Conditions Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2021 / Numer 4(42) / s. 75 - 962021CZYSTY TEKST
Magdalena Ankiel, Urszula Samotyja, Consumer Opinions on the Causes of Food Waste - Demographic and Economic Conditions , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2021 / Numer 4(42), s. 75 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ankiel, Urszula Samotyja", title = "Consumer Opinions on the Causes of Food Waste - Demographic and Economic Conditions ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2021 / Numer 4(42)", pages = "75 - 96" }