Zygmunt Waśkowski
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Innowacje marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni wyższych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 4(18) / s. 97 - 1142015CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Innowacje marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni wyższych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 97 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Innowacje marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni wyższych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "97 - 114" }
-
Possibilities of Brand Promotion through Lifestyle Mobile Sports Application Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 3(37) / s. 1 - 162020CZYSTY TEKST
Anna Jasielewicz, Zygmunt Waśkowski, Possibilities of Brand Promotion through Lifestyle Mobile Sports Application, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 3(37), s. 1 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jasielewicz, Zygmunt Waśkowski", title = "Possibilities of Brand Promotion through Lifestyle Mobile Sports Application", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 3(37)", pages = "1 - 16" }