-
Comparing Money and Time Donation : What Do Experiments Tell Us? Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2021 / Numer 3(41) / s. 65 - 942021CZYSTY TEKST
Tingting He, Comparing Money and Time Donation : What Do Experiments Tell Us? , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2021 / Numer 3(41), s. 65 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Tingting He", title = "Comparing Money and Time Donation : What Do Experiments Tell Us? ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2021 / Numer 3(41)", pages = "65 - 94" }
-
Badanie wstępne nad przeciążeniem informacyjnym w wyniku wyszukiwania informacji oraz sledzenia informacji Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 4(38) / s. 1 - 202020CZYSTY TEKST
Tingting He, Badanie wstępne nad przeciążeniem informacyjnym w wyniku wyszukiwania informacji oraz sledzenia informacji , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 1 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Tingting He", title = "Badanie wstępne nad przeciążeniem informacyjnym w wyniku wyszukiwania informacji oraz sledzenia informacji ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "1 - 20" }