TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Postawy konsumentów wobec innowacyjnej żywności z uwzględnieniem produktów funkcjonalnych - implikacje dla komunikacji marketingowej w zakresie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 4(38) / s. 111 - 1342020CZYSTY TEKST
Krystyna Gutkowska, Jacek Czarnecki, Postawy konsumentów wobec innowacyjnej żywności z uwzględnieniem produktów funkcjonalnych - implikacje dla komunikacji marketingowej w zakresie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 111 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Gutkowska, Jacek Czarnecki", title = "Postawy konsumentów wobec innowacyjnej żywności z uwzględnieniem produktów funkcjonalnych - implikacje dla komunikacji marketingowej w zakresie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "111 - 134" }