Mariusz Janik
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 23 - 392016CZYSTY TEKST
Grzegorz Gliszczyński, Mariusz Janik, Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 23 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Gliszczyński, Mariusz Janik", title = "Korporacja Chiny : strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "23 - 39" }
-
Economic and Political Reconstruction and Development of FRG in the Period after World War II Opublikowano w: Historia i Polityka 2021 / Numer 36 (43) / s. 139 - 1512021CZYSTY TEKST
Mariusz Janik, Economic and Political Reconstruction and Development of FRG in the Period after World War II , Historia i Polityka, 2021 / Numer 36 (43), s. 139 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Janik", title = "Economic and Political Reconstruction and Development of FRG in the Period after World War II ", journal = "Historia i Polityka", issue = "2021 / Numer 36 (43)", pages = "139 - 151" }