Aleksandra Szejniuk
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Społecznie odpowiedzialna przedsiębiorczość jako podstawa komunikacji organizacji międzynarodowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 3 / s. 143 - 1562014CZYSTY TEKST
Aleksandra Szejniuk, Społecznie odpowiedzialna przedsiębiorczość jako podstawa komunikacji organizacji międzynarodowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 3, s. 143 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Szejniuk", title = "Społecznie odpowiedzialna przedsiębiorczość jako podstawa komunikacji organizacji międzynarodowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 3", pages = "143 - 156" }
-
Efektywność negocjacji jako podstawa zarządzania międzykulturowego we współczesnym świecie Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 3 / s. 191 - 2042014CZYSTY TEKST
Aleksandra Szejniuk, Efektywność negocjacji jako podstawa zarządzania międzykulturowego we współczesnym świecie , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 3, s. 191 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Szejniuk", title = "Efektywność negocjacji jako podstawa zarządzania międzykulturowego we współczesnym świecie ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 3", pages = "191 - 204" }