Magdalena Zalewska-Turzyńska
14 artykuły w 6 czasopismach
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa w usługach zdrowotnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1) / s. 41 - 512013CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Zintegrowana komunikacja marketingowa w usługach zdrowotnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1), s. 41 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Zintegrowana komunikacja marketingowa w usługach zdrowotnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 10 (1)", pages = "41 - 51" }
-
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu : remedium czy utopia Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2012 / Numer 265 / s. 57 - 652012CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu : remedium czy utopia, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2012 / Numer 265, s. 57 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Społeczna Odpowiedzialność Biznesu : remedium czy utopia", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2012 / Numer 265", pages = "57 - 65" }
-
Zatory komunikacyjne w organizacji : zarys koncepcji Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2014 / Numer 304(4) / s. 93 - 1032014CZYSTY TEKST
Małgorzata Kołodziejczak, Magdalena Zalewska-Turzyńska, Zatory komunikacyjne w organizacji : zarys koncepcji, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2014 / Numer 304(4), s. 93 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kołodziejczak, Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Zatory komunikacyjne w organizacji : zarys koncepcji", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2014 / Numer 304(4)", pages = "93 - 103" }
-
E-komunikowanie jako istota gospodarki elektronicznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 126 - 1352012CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, E-komunikowanie jako istota gospodarki elektronicznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 126 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "E-komunikowanie jako istota gospodarki elektronicznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "126 - 135" }
-
Elastyczność organizacji a procesy komunikowania się : ujęcie modelowe Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2013 / Numer 283 / s. 133 - 1432013CZYSTY TEKST
Małgorzata Kołodziejczak, Magdalena Zalewska-Turzyńska, Elastyczność organizacji a procesy komunikowania się : ujęcie modelowe, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2013 / Numer 283, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kołodziejczak, Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Elastyczność organizacji a procesy komunikowania się : ujęcie modelowe", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2013 / Numer 283", pages = "133 - 143" }
-
The Role of Technology in Supporting Communication for Real Estate Agents - Evaluation of the Phenomenon Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2019 / Numer 341(2) / s. 137 - 1602019CZYSTY TEKST
Anna Miklaszewska, Magdalena Zalewska-Turzyńska, The Role of Technology in Supporting Communication for Real Estate Agents - Evaluation of the Phenomenon , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2019 / Numer 341(2), s. 137 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Miklaszewska, Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "The Role of Technology in Supporting Communication for Real Estate Agents - Evaluation of the Phenomenon ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2019 / Numer 341(2)", pages = "137 - 160" }
-
Technologie informacyjno-komunikacyjne w transporcie intermodalnym Opublikowano w: Problemy Transportu i Logistyki 2014 / Tom 27 / s. 223 - 2362014CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Technologie informacyjno-komunikacyjne w transporcie intermodalnym , Problemy Transportu i Logistyki, 2014 / Tom 27, s. 223 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Technologie informacyjno-komunikacyjne w transporcie intermodalnym ", journal = "Problemy Transportu i Logistyki", issue = "2014 / Tom 27", pages = "223 - 236" }
-
Konflikt interesów między jednostką a globalnymi korporacjami w kontekście komunikacyjnym Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2013 / Numer 287 / s. 231 - 2402013CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Konflikt interesów między jednostką a globalnymi korporacjami w kontekście komunikacyjnym, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2013 / Numer 287, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Konflikt interesów między jednostką a globalnymi korporacjami w kontekście komunikacyjnym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2013 / Numer 287", pages = "231 - 240" }
-
Jak organizacja steruje komunikacyjnymi zachowaniami (e-)klientów Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2013 / Numer 282 / s. 295 - 3042013CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Jak organizacja steruje komunikacyjnymi zachowaniami (e-)klientów, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2013 / Numer 282, s. 295 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Jak organizacja steruje komunikacyjnymi zachowaniami (e-)klientów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2013 / Numer 282", pages = "295 - 304" }
-
Barriers classification of e-business growth and development Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 104 / s. 299 - 3082013CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Barriers classification of e-business growth and development, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 104, s. 299 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Barriers classification of e-business growth and development", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 104", pages = "299 - 308" }
-
Od biurokracji do nowego zarządzania publicznego Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2012 / Numer 270 / s. 359 - 3692012CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Od biurokracji do nowego zarządzania publicznego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2012 / Numer 270, s. 359 - 369
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Od biurokracji do nowego zarządzania publicznego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2012 / Numer 270", pages = "359 - 369" }
-
Public relations - budowanie związków organizacji z otoczeniem Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 47 / s. 417 - 4242011CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Public relations - budowanie związków organizacji z otoczeniem , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 47, s. 417 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Public relations - budowanie związków organizacji z otoczeniem ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 47", pages = "417 - 424" }
-
Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacji Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 417 - 4252016CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 417 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Jakość życia pracowników jako element komunikatu wizerunkowego nowoczesnej organizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "417 - 425" }
-
Public relations a reklama : porównanie komunikatów przedsiębiorstwa Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2011 / Numer 261 / s. 557 - 5662011CZYSTY TEKST
Magdalena Zalewska-Turzyńska, Public relations a reklama : porównanie komunikatów przedsiębiorstwa, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2011 / Numer 261, s. 557 - 566
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zalewska-Turzyńska", title = "Public relations a reklama : porównanie komunikatów przedsiębiorstwa", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2011 / Numer 261", pages = "557 - 566" }