TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Klasyfikacja ICF jako tło dla diagnozy funkcjonalnej uczniów z wyzwaniami rozwojowymi w obszarze mowy i języka : polska adaptacja kwestionariuszy SPAA-C (Speech Participation and Activity Assessment of Children) Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40) / s. 251 - 2672022CZYSTY TEKST
Agata Trębacz-Ritter, Klasyfikacja ICF jako tło dla diagnozy funkcjonalnej uczniów z wyzwaniami rozwojowymi w obszarze mowy i języka : polska adaptacja kwestionariuszy SPAA-C (Speech Participation and Activity Assessment of Children) , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 251 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Trębacz-Ritter", title = "Klasyfikacja ICF jako tło dla diagnozy funkcjonalnej uczniów z wyzwaniami rozwojowymi w obszarze mowy i języka : polska adaptacja kwestionariuszy SPAA-C (Speech Participation and Activity Assessment of Children) ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "251 - 267" }